onsdag 29 augusti 2012

Manus tidens tid är inne..

Så var det dags för manusförfattaren att fatta sitt tangentbord å börja prestera! Runt hörnet väntar två spännande happenings som vi Busa å kalasa ska vara delaktiga i å till detta behövs manus, pjäser..
Utan att avslöja projekten som ännu inte marknadsförts så kan jag berätta för er att i en av pjäserna har Linda å jag huvudrollerna:)!
Föreställ er möjligheten jag har att skriva drömrollen till mig själv, den där rollen som ska uppmärksamma mig som den "perfekta" skådespelare jag är! Varför tar jag inte denna möjligheten när den ges, ja kanske för att det är inte kundens behov, att se mig briljera, dessa kunder är kräsnare än så och jag gör allt för att få se dem glittra med sina små ögon och locka fram deras ärliga och härliga skratt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar